چگونگی دریافت خلافی خودرو از طریق ارسال پیامک

سرهنگ کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ...
چگونگی دریافت خلافی خودرو از طریق ارسال پیامک

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن کذب است.

سرهنگ کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن اظهار داشت: این پیامک به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: سامانه پیامکی 30005151 که قبلا برای دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروها فعال بود با راه‌اندازی سامانه 1101202020 غیرفعال شده است و دیگر هیچ خدمتی ارائه نمی‌کند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری پیامک ارسالی اخیر توسط مراجع ذیربط بیان داشت: اخبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir منتشر می‌شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها، دستورالعمل‌های صادره و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت آخرین صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود، شماره VIN خودرو خود را به سامانه 1101202020 ارسال کنند.

شماره VIN خودرو در پشت کارت در کادر قرمز رنگ مشخص شده است :


 

 

کولر با گاز CO2، تکنولوژی تازه مرسدس بنز

خودروساز آلمانی، اولین کمپانی است که خودروهای مجهز به سیستم تهویه هوای دی اکسید کربن را تولید خواهد کرد.

به نقل از مهر، مرسدس بنز، اولین کمپانی خودروسازی خواهد بود که اتومبیل هایی را با سیستم تهویه هوای (CO2 systems) تولید خواهد کرد. گزارشات منتشر شده نشان می دهد، سیستم تهویه مطبوع CO2 از عملکرد بهتری نسبت به سیستم های معمولی برخوردار بوده و دوستدار محیط زیست هستند. تغییر در سیستم های جدید به دلیل قوانین EU هستند که از سال 2017 میلادی به حالت اجرا در می آیند.

کارشناسان مرسدس بنز، سیستم و تکنولوژی جدیدی را بر تمامی مدل های خود مورد بررسی و امتحان قرار داده و نتایج به دست آمده نشان داد، این سیستم باید به شیوه ای در خودروها اجرا شود تا ترکیب هوا یا سرد کننده را در صورت تصادف بتوان از اجزای موتور پر حرارت و داغ جدا کرد.
مرسدس بنز تهویه مطبوع دی اکسید کربن-1

سیستم های CO2 در صورت بروز تصادف یا هر گونه فشاری از عملکردی ده برابر بهتر از سیستم تهویه هوای معمولی با گاز R134a برخوردارند. سیستم های جدید نیاز به طراحی و اجزایی دارند که بتواند فشار اضافی را به خوبی تحت کنترل درآورده و مدیریت کند.

قوانین زیست محیطی آینده نیز با توجه به دستورات محافظت از شرایط جویEU بوده و مرسدس برای سازگاری با محیط زیست و همینطور رعایت این قوانین از تکنولوژی های جدید در محصولات خود استفاده خواهد کرد. مرسدس بنز مدعی شده، اولین کمپانی خواهد بود که محصولاتش مجهز به این سیستم جدید هستند. مدل های S و E-Class جزو اولین محصولاتی هستند که به چنین تکنولوژی و سیستمی تجهیز شده اند.

تصوير

 

به ادامه بروید

ادامه مطلب

 

کاپوت را بالا بزنید، در قسمت بالای باتری کنیستر را از پهلو گرفته به صورت کشویی به سمت بالا بکشیدبه ادامه بروید

ادامه مطلب

 
 
برای راحتی کار ابتدا هواکش را با باز کردن پیچ های آن خارج کنید.

 

 

ادامه مطلب